اخبار سیاسی

با حفاری این حویان 200 سکه از زمان روم باستان کشف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews باستان شناسان می گویند با تلاش یک گورکن که در جستجوی غذا بوده، گنجینه ای شامل حدود 200 سکه مربوط به دوران روم باستان در شمال غربی اسپانیا کشف شد.

17 اردیبهشت 1401

امکان ممنوعیت دوباره سفرهای جاده ای در کشور

وزیر راه و شهرسازی از احتمال اعمال مجدد پروتکل های سخت گیرانه مانند ممنوعیت سفر جاده ای در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله شهروندان و افزایش تعداد مبتلایان اطلاع داد.

12 اردیبهشت 1401

دارندگان خانه های گران بخوانند؛ معیار تشخیص خانه لوکس تغییر کرد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت که سقف معافیت مالیاتی خانه های لوکس و باغ ویلا های گران قیمت افزایش پیدا کرد.

5 اردیبهشت 1401

انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری خبرنگاران-جناب مهندس اکبر فتحی رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی طی حکمی مهندس شهرام شفیعی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی منصوب نمود.

2 اردیبهشت 1401

با حضور معاون رییس جمهور و سه وزیر دولت؛ کوشش برای ارتقای شرایط پاویون ایران در اکسپو 2020 کلید خورد

با امضای توافق نامه ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سه وزیر دولت، ارتقای شرایط پاویون کشورمان در اکسپو 2020 دبی کلید خورد.

30 فروردین 1401

ترامپ اسناد مهم را می خورد!

مقام سابق کاخ سفید فاش کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از ترس افشای علنی، اسناد پاره شده را می جوید و می خورد.

28 فروردین 1401

فراخوان مشارکت فکری برای تصحیح و تکمیل طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظر دارد علاوه بر کوشش های پیشین دبیرخانه طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه از مشارکت های فکری و ایده ها در تصحیح و تکمیل این طرح استفاده کند.

27 فروردین 1401

تفرش در یک نگاه

تفرش، از شهرهای زیبا و قدیمی استان مرکزی است که در میان مجموعه ای از کوه های پایدار قرار گرفته است.

26 فروردین 1401

برترین سفرهای پاییزی 2017

سفر در فصول مختلف به خصوص در پاییز، لذت زیادی به همراه دارد. برای آشنایی با برترین سفرهای پاییزی در سال 2017 با ما همراه شوید.

19 فروردین 1401

تا سال آینده رصدخانه کشاورزی راه اندازی می گردد

تهران (پانا) - وزیر جهادکشاورزی بیان کرد که برای دستیابی به داده ها و اطلاعات فراوری در بخش کشاورزی تا سال آینده رصدخانه کشاورزی را راه اندازی خواهیم کرد.

14 اسفند 1400

اتیوپی با کاشت بیش از 350 میلیون درخت در یک روز، رکورد زد

کشور اتیوپی برای مقابله با جنگل زدایی و تغییرات اقلیمی، بیش از 350 میلیون درخت در یک روز کاشته است و می خواهد این رقم را به چهار میلیارد درخت برساند.

12 اسفند 1400

وزیر ورزش: استقلال، پرسپولیس و گل گهر هنوز حذف نشده اند

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.

28 بهمن 1400

جزایر کوک کجاست؟

تا به حال نام جزایر کوک را شنیده اید؟ این جزیره ها از محبوب ترین نقاط روی زمین در بین گردشگران هستند. در این سری مقاله از کجاست با خبرنگاران همراه باشید.

19 بهمن 1400

رئیس رگولاتوری: تا 4 سال آینده باید 80 درصد خانه ها فیبرنوری 25 مگابیت داشته باشند

صادق عباسی شاهکوه، معاون وزیر ارتباطات در یک گفت وگوی تلویزیونی بیان نمود اینترنت فیبرنوری 25 مگابیتی به خانه های کاربران خواهیم رساند.

11 بهمن 1400

رتبه بندی چقدر به حقوق معلمان اضافه می نماید؟

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از خاتمه آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اعمال تغییراتی با نظر اعضای کمیسیون اطلاع داد و گفت این لایحه برای آنالیز در صحن تقدیم هیأت رئیسه می گردد.

3 بهمن 1400

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

تهران (پانا) - بازار خودرو منتظر نتایج نهایی مذاکرات است. همین مساله باعث توقف خرید و فروش خودروهای ایرانی شده اما در مقابل تقاضا برای خرید خودروهای خارجی رونق گرفته است. آیا خودرو در هفته سوم گران می گردد؟

1 بهمن 1400

حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می خواهد، چاپ پول می شود بدون خلق ثروت!

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری بیماری است که نیاز به شوک دارد و اگر درمان شود کشور را نجات می دهد.

20 دی 1400

امیرعبداللهیان: دولت سیزدهم رکورد بزرگی زد

درتماس تلفنی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه با گرامی داشت یاد و نام شهدای حوزه سلامت و درمان در کشور در دوره سخت مقابله با ویروس کرونا و بعلاوه با قدردانی از کوشش و مجاهدت...

15 دی 1400

بازدید سرزده معاون اول رئیس جمهوری از خوابگاه کوی دانشگاه تهران

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری شب گذشته به صورت سرزده از خوابگاه کوی دانشگاه تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و نظرات دانشجویان نهاده شد.

13 دی 1400

سندی مکتوب برای مدیریت آب زاینده رود

در نظام های مختلف اجتماعی، مالکیت انسان بر منابع موجود در طبیعت با توجه به شرایط جغرافیایی، زمانی و مکانی و ساختاری که فرد در آن زندگی می کند تعریف می شود. شکل مالکیت با توجه به کارکرد آن در دوره های مختلف تاریخی تغییر کرده و انسان ها گونه های کارکردی...

11 دی 1400
تعداد: (255)