اشکان خطیبی از دست رفت، بازیگر معروف سینما روی ویلچر

به گزارش عینک گوچی، خبرنگاران: اشکان خطیبی در پست اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از مصدومیت شدید خود هنگام بازی در نقش شیرزاد ملک اطلاع داد.

اشکان خطیبی از دست رفت، بازیگر معروف سینما روی ویلچر

اشکان خطیبی دچار حادثه ای دردناک شد!+عکس

اشکان خطیبی از بازیگران سوپراستار کشورمان است. اشکان خطیبی همسر هنرمندی به نام آناهیتا درگاهی دارد. اشکان خطیبی به کار مجری گری هم پرداخته است. این عکس را ببینید باورتان نمی شود که اشکان خطیبی است. اشکان خطیبی دچار صانحه شد.

به گزارش عینک گوچی، اشکان خطیبی با اشاره به سرانجام فیلمبرداری سریال نمایش خانگی خاتون که او در آن نقش شیرزاد ملک را بازی می کرد، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

او در این پست نوشت: دوبار دچار مصدومیت جدی شدم. یکی همین هفته پیش و دیگری، پارسال در سکانس موسوم به مرگ پروین که رباط صلیبی پاره کردم. دست تک تک هم کارانم رو می بوسم. بدونید که اگر مهر و حمایت و صبرشون نبود قطعا از پس زندگی در کالبد شیرزاد ملک برنمیومدم. من رفتم برای یک استراحت طولانی.

زندگی شخصی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است.

اشکان خطیبی در دوران کودکی

این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.

اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری به دنیا آمد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.

ازدواج اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج کرد.

ورود اشکان خطیبی به دنیای هنر

اشکان خطیبی در سال 77 بعد از معرفی از طرف تئاتر دانشجویی در فیلم دفتری از آسمان به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم پخش نشد و بعد از آن تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و با بزرگانی همانند هما روستا، علیرضا کوشک جلالی و بیشتر از همه محمد رحمانیان همکاری داشته است.

اولین تجربه کارگردانی اشکان خطیبی در تئاتر به سال 81 و نمایش مرگ و دوشیزه مربوط می شود. اشکان خطیبی تا به امروز در نمایش هایی همانند زمستان، مانیفیست چو، خدای کشتار، مجلس ضربت زدن و ... به ایفای نقش پرداخته است.

اشکان خطیبی در عرصه تلویزیون و سینما

اشکان خطیبی به بازیگری علاقه زیادی نداشته و به دلایل اقتصادی وارد این عرصه شد . او می گوید :

به بازیگری علاقه چندانی نداشتم و آغاز بازیگری ام دلیلی دم دستی ای داشت. به پول نیاز داشتم و در آن سال ها نمی توانستم از هیچ حرفه دیگری آن طور که از بازیگری پول درمی آوردم، عایدی داشته باشم. تئاتر کم عایدی و پرخرج بود و با بازی در تلویزیون می توانستم خرج کارهای تئاتری ام را در بیارم. این طوری شد که بازیگر شدم.

ورود اشکان خطیبی به تلویزیون به سال 1378 و ایفای نقش در سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری باز می شود. او سال 83 در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک ایفای نقش نمود و وارد عرصه سینما شد.

منبع: رکنا

به "اشکان خطیبی از دست رفت، بازیگر معروف سینما روی ویلچر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکان خطیبی از دست رفت، بازیگر معروف سینما روی ویلچر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید