مصالح ساختمانی

تغییر دمای سیال با مبدل های حرارتی ایران ساخت ممکن شد

خبرگزاری خبرنگاران-یک شرکت دانش بنیان محصولی طراحی کرده است که برای خنک یا گرم کردن سیال در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

25 اردیبهشت 1401

سندی مکتوب برای مدیریت آب زاینده رود

در نظام های مختلف اجتماعی، مالکیت انسان بر منابع موجود در طبیعت با توجه به شرایط جغرافیایی، زمانی و مکانی و ساختاری که فرد در آن زندگی می کند تعریف می شود. شکل مالکیت با توجه به کارکرد آن در دوره های مختلف تاریخی تغییر کرده و انسان ها گونه های کارکردی...

11 دی 1400

رتبه ایران در فراوری شیرآلات بهداشتی

فراوری شیرآلات بهداشتی یکی از صنایع زیر شاخه در صنعت مصالح ساختمانی ست که بازار بسیار عظیم و جذابی در تمام جهان دارد. در مجموع صنعت ساختمان بیش از 30 درصد از حجم اقتصاد ایران را به خود اختصاص می دهد.

10 اسفند 1399

معرفی چند تا از خوشمزه ترین سوغاتی های دنیا

به طور کلی سوغاتی هر شهر و کشور مربوط به تاریخ، فرهنگ و سنت آن منطقه است، بعضی از سوغاتی ها ماکت کوچک شده ساختمان ها معروف، بعضی دیگر صنایع دستی و بعضی دیگر نیز خوراکی های خوشمزه محلی و سنتی هستند.

26 آذر 1399

خرید کفپوش رولی یا خرید کفپوش پی وی سی

خرید کف­پوش در زیبایی محیط­های ساختمانی تأثیر زیادی دارد. کف­پوش محصولی­ دکوراتیو است که برای پوشش کف ساختمان استفاده می­شود. کف­پوش­، پوششی دائمی برای پوشاندن و زیبا کردن کف ساختمان است؛ اما امکان تعویض آن­ها نیز وجود دارد. این محصول انواع مختلفی...

25 آذر 1399

شرایط شرکت های بورسی سهام عدالت در 14 مرداد

شرایط شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

11 مهر 1399