معماری و عمران

تغییر دمای سیال با مبدل های حرارتی ایران ساخت ممکن شد

خبرگزاری خبرنگاران-یک شرکت دانش بنیان محصولی طراحی کرده است که برای خنک یا گرم کردن سیال در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

25 اردیبهشت 1401

رونق دوباره بازارچه ساحلی بندرترکمن پس از 2 سال رکود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رونق دوباره بازارچه ساحلی بندرترکمن پس از 2 سال رکود مشاهده می شود.

21 اردیبهشت 1401

ماهان به ملاقات خصوصی در چهارمین روز جشنواره دعوت شد

تهران (پانا) - خانه جشنواره امروز پنجشنبه میزبان اکران یک فیلم عاشقانه و یک اثر اجتماعی همزمان با چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

9 اردیبهشت 1401

انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری خبرنگاران-جناب مهندس اکبر فتحی رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی طی حکمی مهندس شهرام شفیعی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی منصوب نمود.

2 اردیبهشت 1401

با حضور معاون رییس جمهور و سه وزیر دولت؛ کوشش برای ارتقای شرایط پاویون ایران در اکسپو 2020 کلید خورد

با امضای توافق نامه ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سه وزیر دولت، ارتقای شرایط پاویون کشورمان در اکسپو 2020 دبی کلید خورد.

30 فروردین 1401

فراخوان مشارکت فکری برای تصحیح و تکمیل طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظر دارد علاوه بر کوشش های پیشین دبیرخانه طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه از مشارکت های فکری و ایده ها در تصحیح و تکمیل این طرح استفاده کند.

27 فروردین 1401

بابلکنار بهشت پنهان مازندران است

ایسکانیوز/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، بابلکنار بهشت پنهان مازندران است.

20 فروردین 1401

زندگی و سینمای جت لی

مشهور است نیکسون از جت لی که کوچک ترین عضو تیم ملی ووشو چین بود، پرسید: دوست داری محافظ شخصی من باشی؟ و او پاسخ داد: دوست ندارم از شخص خاصی محافظت کنم، بزرگ تر که شدم از یک میلیاردر چینی دفاع خواهم کرد.

10 اسفند 1400

مشهورترین کاخ های ریاست جمهوری کجا است؟

طبیعی است که کاخ های ریاست جمهوری از آنجا که بیشتر در معرض توجه دیگر ملت ها هستند، باشکوه هرچه تمام تر ساخته شوند. همراه خبرنگاران باشید.

15 بهمن 1400

ژَرف دره تودرا جورج در مراکش

شاید کشور مراکش به عنوان یک مقصد گردشگری چندان شناخته شده و محبوب نباشد، اما از نظر بسیاری از جهانگرد ها و گردشگرانی که به این منطقه سفر کرده اند، در زمره محبوبترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری جهان قرار گرفته است. در این مقاله با یکی از جاذیه های طبیعی...

7 بهمن 1400

سندی مکتوب برای مدیریت آب زاینده رود

در نظام های مختلف اجتماعی، مالکیت انسان بر منابع موجود در طبیعت با توجه به شرایط جغرافیایی، زمانی و مکانی و ساختاری که فرد در آن زندگی می کند تعریف می شود. شکل مالکیت با توجه به کارکرد آن در دوره های مختلف تاریخی تغییر کرده و انسان ها گونه های کارکردی...

11 دی 1400

اسقاط به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط، رانندگانی که در ایستگاه فرسودگی توقف کرده اند

فرسودگی ناوگان حمل و نقل مسافری سبب شده تا مسافران و رانندگان از وضع موجود ناراضی باشند و خودروها هم نفس های آخر خود را بکشند.

23 شهریور 1400

شعله ورشدن جبهه های مأرب، مشخصات پهپاد سرنگون شده بر فراز مأرب

تشدید حملات نیروهای ائتلاف سعودی به همراه هم پیمانان آنها در القاعده به مواضع نیروهای صنعا طی روزهای گذشته منجر به هلاکت شماری از فرماندهان نیروهای ائتلاف شده است.

11 مرداد 1400

اسنپدراگون 898 احتمالا یک هسته ARM X2 بسیار سریع 3.09 گیگاهرتزی خواهد داشت

به نظر می رسد کوالکام در حال نهایی کردن آخرین فرایندهای توسعه نوترین چیپست پرچم دار خود است. در ابتدا گفته می شد این چیپست با نام اسنپدراگون 895 راهی بازار می شود ولی حالا طبق یک گزارش نو باید چشم انتظار معرفی اسنپدراگون 898 باشیم.

11 مرداد 1400

گزارش خرابی باتری آنتن های شبکه موبایل منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، قطعی های اخیر در شبکه سراسری برق بدون اعلام قبلی، چالش جدی در حوزه پایداری شبکه ارتباطی کشور و پایداری باتری پشتیبان سایت های موبایل ایجاد کرده و باعث عدم ارائه سرویس مناسب به مشترکان شده است. به همین علت این سوال مطرح می شود که شرایط...

10 مرداد 1400

ورود شورای شهر به مساله تخریب شیر میدان حر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر تهران از ورود شورا به مساله تخریب مجسمه شیر در میدان حر اطلاع داد.

8 تیر 1400

رصدخانه جانتر مانتر؛ از نادرترین و زیباترین جاذبه های گردشگری هند

این رصدخانه روباز که نامش در لیست میراث جهانی یونسکو نیز به چشم می خورد، یکی از نادرترین و زیباترین جاذبه های گردشگری در هند محسوب می گردد. بدون تردید، هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما جیپور و سفر به این شهر بازدید از Jantar Mantar - Jaipur تصویر بسیار روشنی از نبوغ...

28 اردیبهشت 1400

موانع پنهان در جهت احیای برجام

خبرنگاران؛ علی واعظ، مشاور رابرت مالی، نماینده ویژه امور ایران در دولت جو بایدن، در مطلبی برای روزنامه فایننشال تایمز نوشته است که علی رغم یک شروع خوب، احیای برجام به علت ریسک های سیاسی بالا و بی اعتمادی متقابل، مسیری طولانی و طاقت فرسا...

16 اردیبهشت 1400

نشست مشترک معاون خدمات شهری و شهردار برگزار گشت

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور در منطقه21 با رضا رجب زاده شهردار و معاونین این منطقه دیدار و گفت وگو کرد.

2 اردیبهشت 1400
تعداد: (44)