کسب و کار

شاخص کل بورس 4 هزار و 271 واحد اُفت کرد

شاخص کل بورس با اُفت 4 هزار و 271 واحد، در تراز یک میلیون و 306 هزار و 532 واحدی متوقف شد.

23 اردیبهشت 1401

رونق دوباره بازارچه ساحلی بندرترکمن پس از 2 سال رکود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رونق دوباره بازارچه ساحلی بندرترکمن پس از 2 سال رکود مشاهده می شود.

21 اردیبهشت 1401

فراوری 120 محصول فناورانه در حوزه کشاورزی به وسیله محققان کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، صنعت کشاورزی تنها با به کارگیری محصولات فناورانه و نوآوری ها می تواند در راستا توسعه یافتگی قرار گیرد. این اتفاق در ایران از راستا شرکت های دانش بنیان و خلاق به این عرصه می گذرد.

29 فروردین 1401

مدل جهانی شیائومی 12 با 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

درحالی که هنوز شیائومی 12 رسما وارد بازار جهانی نشده است امروز شاهد حضور آن با 8 گیگابایت حافظه ی رم در بنچمارک گیک بنچ بودیم.

23 فروردین 1401

مردم با گرانی بلیت کنسرت سازگار می شوند

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت فرهنگی، هنری ققنوس و مدیر سایت ایران کنسرت با اشاره به گرانی سالن های کنسرت خبر از تأثیر این موضوع برگرانی بلیت های کنسرت داد و مطرح نمود که این موضوع منجر به حذف کنسرت رفتن مردم نمی گردد زیرا مردم با این نوع گرانی ها سازگار...

15 اسفند 1400

برنده جایزه گنکور جوانان معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از لیورابدو-هیئت داوران جایزه گنکور دبیرستانی ها، کلارا دوپون مونود را برای رمان پذیرش که 25 ماه اوت از سوی انتشارات استوک در فرانسه منتشر شده بود به عنوان برنده سال جاری این جایزه معرفی کردند.

13 اسفند 1400

اتیوپی با کاشت بیش از 350 میلیون درخت در یک روز، رکورد زد

کشور اتیوپی برای مقابله با جنگل زدایی و تغییرات اقلیمی، بیش از 350 میلیون درخت در یک روز کاشته است و می خواهد این رقم را به چهار میلیارد درخت برساند.

12 اسفند 1400

بهترین دانشگاه های پزشکی انگلیس کدامند؟

تحصیل در رشته پزشکی در یکی از بهترین دانشگاه های انگلیس رویای خیلی ها است. اما بهترین دانشگاه ها کدامند؟ همراه خبرنگاران باشید.

9 اسفند 1400

8 ترفند ساده برای طولانی تر کردن عمر مفید گوشی

تهران (پانا) - این روزها تلفن همراه بسیار گران شده است و بنابراین، مهم است که اقداماتی را برای طولانی تر کردن عمر مفید گوشی خود انجام دهید. در این صورت می توانید به مدت طولانی تری از گوشی خود بهره ببرید و درنتیجه تا جایی که می توانید از خرید گوشی نو اجتناب...

29 بهمن 1400

معتبرترین برندهای چینی بهداشتی چه ویژگی هایی دارند؟، 5 ویژگی مهم

در این مقاله به ویژگی هایی اشاره می کنیم که یک برند چینی بهداشتی را معتبر می نماید. چند برند معتبر هم مثال می زنیم که این ویژگی ها را در خود دارند.

25 بهمن 1400

عبداللهی: از 19 عامل مرگ در بیماری های غیرواگیر 10 عامل مربوط به تغذیه است

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه اظهار داشت: 10 عامل از 19 عامل مرگ در بیماری های غیرواگیر مربوط به تغذیه است.

25 بهمن 1400

این علامت ها نشان می دهد شما باهوش هستید

تهران (پانا) - اگر شما فرد به شدت باهوشی باشید، گاهی عدم درک دیگران باعث می شود تنها بمانید. در ادامه به مهم ترین دغدغه های افراد باهوش در مقابل افراد معمولی اشاره می کنیم.

21 بهمن 1400

ظرفیت کارآفرینان ایرانی خارج از کشور جذب شد و بیش از 200 استارتاپ شکل گرفت

استفاده از توان کارآفرینان ایرانی خارج از کشور برای توسعه علمی کشور، ایران را به این ظرفیت ارزشمند متصل و آن ها را به احتیاج های داخلی پیوند می زند.

20 بهمن 1400

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

تهران (پانا) - بازار خودرو منتظر نتایج نهایی مذاکرات است. همین مساله باعث توقف خرید و فروش خودروهای ایرانی شده اما در مقابل تقاضا برای خرید خودروهای خارجی رونق گرفته است. آیا خودرو در هفته سوم گران می گردد؟

1 بهمن 1400

افزایش نرخ دلار باعث افزایش دوباره قیمت خودرو شد؟

افزایش نرخ دلار در روزهای گذشته، در بازار نیز چندان بی تاثیر نبود و باعث افزایش قیمت خودرو شد. قیمت خودروهای پر فروش در بازار امروز، چقدر است؟

23 دی 1400

زور نیکی کریمی هم به گشت ارشاد نرسید

هفته گذشته فیلم تازه آتابای به کارگردانی نیکی کریمی با بازی ستاره هایی، چون جواد عزتی و هادی حجازی فر هم نتوانست به صدرنشینی گشت ارشاد در گیشه پایان دهد. سینمای ایران در هفته ای که گذشت (6 تا 12 آذر)، فروش 11 میلیارد و 952 میلیون تومانی را با نزدیک به 544 هزار...

20 دی 1400

نیسان برنامه ای جاه طلبانه برای الکتریکی شدن تا سال 2030 دارد

نیسان میخواهد تحت برنامه هدفمند نیسان امبیشن 2030 تا انتها سال 2030 میلادی به یکی از بازیگران اصلی دنیای خودروهای الکتریکی تبدیل گردد.

14 دی 1400

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو منصوب شد

علیرضا زاکانی شهردار تهران به پیشنهاد مجتبی شفیعی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در حکمی مهدی شایسته اصل را به مدت یک سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب کرد.

9 دی 1400

ساعت هوشمند وان پلاس واچ هری پاتر ادیشن با عمر باتری دو هفته ای معرفی گردید

از زمان معرفی ساعت های هوشمند وان پلاس واچ، این شرکت چینی وان پلاس واچ های ویژه ای را در بازه های زمانی مختلف وارد بازار گجت های پوشیدنی نموده است. امروز وان پلاس در طی مراسمی با معرفی وان پلاس واچ هری پاتر ادیشن، هواداران هری پاتر را سوپرایز کرد. قیمت...

19 آبان 1400
تعداد: (152)